Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Потребителско име: Парола:

Автор Тема: Tefal - китайско качество, френска цена  (Прочетена 1780 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Людмил

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 616
    • Профил
    • Микроферма
Tefal - китайско качество, френска цена
« -: декември 29, 2013, 01:59:06 pm »

"Безкомпромисно качество" - това гласят рекламите на Тефал. Качество, но само за белите държави. А ето какво се случи с нашия http://www.prikachi.com/images/398/6898398R.jpg TEFAL BL-5013 шейкър кана с нано цедка.
 
Купихме уреда за 160 лв. (на 3 пъти по-висока цена от безмарковите в магазина) за да правим сокове на детето. Използван е много рядко, може би общо 1-2 часа откакто е купен, не повече.
 
2 месеца след като го закупихме уреда спря да работи. Пратихме го на сервиз (на снимка 1 дори се вижда етикетчето със номера от сервиза), оправиха го.
 
След 20-на измивания протече уплътнението между каната и базата (http://www.prikachi.com/images/399/6898399i.jpg) Мъчих се безуспешно да го оправя, но в крайна сметка го залепих и повече не може да се отваря. Съответно повече не може и да се отваря и мие и там се напълни с всякакви боклуци и бактерии. След около година и половина (отново казвам, уредът е работил само 2-3 пъти седмично по 2-3 минути) протече отдолу въртящата се част (ето тази http://www.prikachi.com/images/400/6898400Y.jpg) Нещо здраво стърже при блиндиране, тече сок, сигурно има втулка, която си заминава. Гаранцията, разбира се, вече е изтекла. Опитвах се някак да извадя въртящата се част, но не успях. За сервиз и не помислям, ремонт на каната вероятно ще струва колкото нов блендер и като гледам изработката, ще изкара само 5-6 месеца.
 
Въпросът ми е: това ли е „Безкомпромисното качество от Тефал” – боклуци, които се разпадат в момента, в който изтече гаранцията им? Или просто се пробутват китайски уреди 7-мо качество под тази марка за баламите българи? Има ли някаква отговорност в Тефал за клиентите, които плащат 2-3 пъти по-висока цена само заради доверието в марката?

P.S.
Горният текст го изпратих като писмо до българското представителство на Тефал. И до ден днешен нямам отговор...
« Последна редакция: януари 29, 2014, 07:17:06 pm от Людмил »
Активен